lördag 10 mars 2012

Magikergränd

Männen i Magikergränd bad mig att hjälpa dem med bilder, Tord hade idéerna och tänkte redigera alla bilder själv, så allt de ville var att jag skulle ta bilder.
På grund av att jag är sjuk just nu och att jag tycker om att samarbeta med Stina Hellrönn bad jag henne att hjälpa mig med bilderna, så vi tog alla bilder tillsammans med art direktor hjälp av Tord.
För en gång skull skulle jag ju inte redigera bilderna, dessa redigeringar skall alltså inte användas till något speciellt, just detta faktum gjorde att även om jag verkligen försökte så kunde jag inte låta bli att redigera bilderna, det var som att datorn drog i mig som ett gummiband, "redigera bara lite...", igår föll jag pladask, jag hade gjort några snedsteg förut men inte många, egentligen hade jag annat som borde göras men jag kunde inte.
så nu kan jag stolt presentera en männen i Magikergränd: Gaston, Arkadia,  Dr Cagliostro, Dareon den Vise, Caligari, Geiron Gaphals. Om du vill se mer om dem se: http://www.magikergrand.se/

Kram










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar