söndag 23 juni 2019

Möte med kämpar

Min blogg har sovit i några år nu, mest för att jag tappade bort lösenord och att jag inte riktigt visste vart jag vill styra bloggen.
Mot hantverk, foto eller livet i stort.
Jag la ner funderingen och gör inlägg som faller mig in, när det faller mig in.
Här kommer nya bilder från veckan som gått.
Låt mig Presenterna Vilja och Tanya 





 Här kommer ett inlägg om en promenad jag och Ronja tog med en familj som jag har haft kontakt med och stöd av i flera år då familjen kan mycket om och lider av EDS precis som vi gör. (även om vi har olika typer av EDS och Vilja har flera diagnoser som ställer till det i livet).
De är kämpar som trotts vad livet kastar på sig kämpar vidare, hittar vägar ur svårigheter och sätt att njuta på vägen. Även om sjukhusvistelser och sjukdom tar ork och tid.
 De hittar vägar. 
Vi tog oss till botaniska trädgården och njöt av stillheten.

Tanya och Vilja Borst fastnade på linsen






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar